האלוף הגיע לאשקלון

מפקד פיקוד העורף, אלוף אורי גורדין ביקר לפני זמן קצר ביחד עם ראש העיר, תומר גלאם, במתחם בדיקות הקורונה בהיכל התרבות באשקלון.


ראש העיר פרס בפני האלוף את הפעולות הנעשות על ידי העירייה למניעת התפשטות הנגיף, בהן הגברת האכיפה, ההסברה ופתיחת המתחם לבדיקות מידי שבוע, וכן את הפעילות של העירייה להגדלת קצב ההתחסנות של תושבי העיר, כמו הקמת מתחמי חיסונים משותפים עם קופות החולים, שירות קביעת תור לחיסון לגילאי 65 ומעלה וסיוע בהסעה של אזרחים ותיקים מביתם למתחם החיסונים הרלוונטי עבורם ובחזרה. 
האלוף שיבח את פעילות העירייה ואת הנכונות והנחישות של ראש העיר וגורמי המקצוע במלחמה מול נגיף הקורונה, וכן במאמץ הלאומי לעידוד חיסונים. 

״מאז שפתחנו את מתחם הבדיקות בהיכל התרבות ובמיוחד בתקופה האחרונה, נבדקים במתחם אלפי תושבים מידי שבוע. לצד זה, אנחנו מעודדים ביצוע חיסונים בקרב אוכלוסיית הגיל השלישי ומעניקים את הסיוע הנדרש לקופות החולים כדי לפתוח מתחמי חיסון נוספים״, אמר ראש העיר במהלך הביקור, והוסיף: ״אני מאמין כי שתי הפעולות האלה, בשילוב האחריות האישית של כל אחת ואחד מאיתנו במהלך הסגר השלישי המהודק, והמשך האכיפה וההסברה מצידנו, יובילו אותנו ליציאה בטוחה ומהירה יותר ממגיפת הקורונה. שמרו על ההנחיות, שמרו על היקרים לכם. רק יחד נצא מזה ונחזור לשגרה האהובה והמבורכת שלנו״. 

צילומים: אלדד עובדיה

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.