הפתרון לסגר בימי הקורונה לתלמידי הנגב

הפתרון לסגר בימי הקורונה הרשות לפיתוח הנגב מנגישה בחינם את מערך הלמידה מרחוק לכל תלמידי הנגב

הרשות לפיתוח הנגב נערכה מבעוד מועד לאפשרות של הפסקת הלימודים הסדירים עקב מגיפת הקורונה  – והיא מתחילה להפעיל את מערך הלמידה מרחוק של חברת Yschool, ללא עלות, עבור כל  ילדי הנגב .

המשבר שיצרה מגפת הקורונה מחייב את כלל המערכות לחשוב מחוץ לקופסה באמצעות יישום והטמעת יכולות טכנולוגיות שונות. יש מי שפנו ללמידה באמצעות ה"זום" בעוד שהרשות לפיתוח הנגב נערכה לסבב נוסף של למידה מרחוק במתכונת שונה ויצירתית. כעת הרשות מעניקה את האפשרות לתלמידים ברשויות שתחתיה ולמעשה לכל ילדי הנגב צורת למידה שונה ואטרקטיבית דרך אתר Yschool.

אתר Yschool מציע לתלמידים ולמורים ספריית ענק של שיעורים מצולמים, חומרי עזר, מאמרים ומצגות ואף מרתונים Live לקראת בחינות הבגרות. השיעורים זמינים ומותאמים לצפייה באמצעות כל מכשיר. התלמידים מקבלים קוד אישי המאפשר להם גישה חופשית למאגר הידע המתאים ללמידה עצמית או למידה מונחית.

מיד עם היוודע  דבר היוזמה של הרשות החלו להציף את משרדי הרשות לפיתוח הנגב פניות של ראשי ישובים ומנהלי מחלקות חינוך בנגב שמבקשים לצרף את תלמידיהם ללמידה מרחוק.

משה מוריוסף, מנכ"ל הרשות לפיתוח הנגב: "אנו שמחים לבשר כי הרחבנו את מערך הלמידה ובנוסף לתלמידי י-י"ב שלמדו בשנת תש"פ רק את מקצוע המתמטיקה דרך הפלטפורמה של Yschool, אנו מנגישים השנה את המערכת לכל התלמידים מכיתות ז' ועד י"ב למקצועות ליבה נוספים כמו: אנגלית, לשון, היסטוריה ואזרחות.

"אנחנו ברשות לפיתוח הנגב תמיד עם היד על הדופק ערוכים וקשובים כל הזמן לתת מענה לצרכים החיוניים של תושבי הנגב במיגוון תחומים ובראשם בתחום החינוך. בטוחני שמערך הלמידה מרחוק שאנו משיקים כעת יסייע ליותר ויותר תלמידים להשלים את הפערים בלמידה בגלל אתגרי התקופה בצורה איכותית, יעילה ומהנה יותר."

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.