עיריית אשקלון למען העסקים המקומיים: עסקים באשקלון? תכירו את הבית החדש שלכם

עיריית אשקלון למען העסקים המקומיים: עסקים באשקלון? תכירו את הבית החדש שלכם

לאתר העסקים החדש שהשיקה העירייה לפני כחודש מצטרפים מהיום גם עמוד פייסבוק וקבוצת ווטסאפ ייעודיים לקהילת העסקים באשקלון

במסגרת תוכנית הסיוע לעסקים המקומיים, עיריית אשקלון הקימה לאחרונה אתר עבור קהילת העסקים, וכעת לראשונה גם עמוד פייסבוק וקבוצת וואטסאפ במטרה להנגיש בצורה קלה, מהירה ומקיפה את המידע והידע לבעלי העסקים בעיר.

עמוד הפייסבוק החדש, מהווה כלי נוסף לטיפוח והידוק הקשר בין עיריית אשקלון לבין בעלי העסקים בעיר. בעמוד הפייסבוק ניתן לראות את כל הפרסומים, ההטבות והמענקים המגיעים לעסקים בעיר כחלק מהמטרה של הנגשת המידע הרלוונטי עבור העסקים.

כמו כן, השירות הנוסף הינו קבוצת וואטסאפ, 'קהילת העסקים של אשקלון', במסגרתה יוכלו לקבל עדכונים מידיים וישירים מהעירייה לנייד שלהם. ניתן להצטרף לקבוצה באמצעות הקישור>

בשנה האחרונה בצל משבר הקורונה, עיריית אשקלון פעלה רבות במטרה לסייע ולקדם עסקים המקומיים ולעודד צריכה מקומית. בין היתר, נערך חודש התעסוקה ויריד התעסוקה עם עשרות מעסיקים פוטנציאלים ומאות משתתפים, הוקם אתר ייעודי לעסקים ולדורשי עבודה, שמרכז עבורם מגוון מענים בתחום העסקים ושוק העבודה. כמו כן, לבקשת ראש העיר אישר משרד הפנים באישור חריג, הפחתה בשיעור עדכון הארנונה למסחר ולמשרדים באשקלון.  

ראש העיר, תומר גלאם: "משבר הקורונה פגע בצורה קשה בעסקים המקומיים וכדי להקל עליהם, קידמנו ואנחנו מקדמים שורה של יוזמות במיוחד עבורם. כעת, אנחנו מביאים להם בשורה גם בתחום הנגשת המידע על מנת שיוכלו לדעת, בכל זמן נתון, למה הם זכאים ומאילו הטבות הם יכולים ליהנות בתקופה הזאת ובכלל. לצד אלו, אנחנו ממשיכים לשקוד על פעולות נוספות למענם. בהזדמנות זו אני קורא לבעלי העסקים ללכת להתחסן עוד היום ולדאוג שגם הצוות בחנות, בעסק ובמפעל עושים כן. רק כך נוכל לנצח את הקורונה ולחזור לחיים, למסחר ולשגרה המוכרת והאהובה שלנו".

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.