בשבילכם זה לחם וחלב בשבילם זה עולם ומלואו

נפתחה מגבית ימי הפורים שע"י ארגון בית לחם יהודה" המחלק לחם וחלב לאלפי משפחות נצרכות

בבית מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א

נפתחה מגבית ימי הפורים ארגון בית לחם יהודה" המחלק לחם וחלב לאלפי משפחות נצרכות

לקראת ערב ימי הפורים הבעל"ט יוצאים בארגון החסד "בית לחם יהודה" במגבית "זכר למחצית השקל" ו"מתנות לאביונים".

בקריאה נרגשת עבור ארגון החסד "בית לחם יהודה", התבטא מרן שר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א בפני ראשי ורבני הארגון שליט"א, שעלו למעונו לצורך פתיחת מגבית ימים הפורים כי "ראוי ומהודר לתרום זכר למחצית השקל ומתנות לאביונים ע"י בית לחם יהודה המחלקים לחם וחלב לנזקקים, ויתברכו התורמים בשפע וכל טוב ממקור הברכות".

ארגון "בית לחם יהודה" שם לו למטרה מתן סיוע בסיסי של לחם וחלב למשפחות נצרכות, בהסתר ובצנעה על מנת שלא לבייש. הארגון מחלק מדי יום, באמצעות עשרות מתנדבים ברחבי הארץ, אלפי ככרות לחם ושקיות חלב לאלפי נזקקים ולמשפחות עמלי תורה, בערים וישובים רבים ברחבי הארץ מצפון ועד דרום.

"אנו עומדים מול מציאות נוראית וקורעת לב", אומרים בארגון, "ילדים רבים הולכים לישון רעבים, אלפי ילדים וילדות הולכים לתלמודי התורה ולבתי הספר ללא סנדוויץ'. חלה הכפלה בקצב הפניות בבקשה לצירוף משפחות למעגל הנעזרים. בדמעות הם מספרים שהם שולחים את ילדיהם לתלמודי התורה ולבתי הספר ללא פרוסת לחם וללא שזכו לכוס חלב. מי יכול לעמוד מול דמעותיה של אם בישראל ומול רעב של ילדים וילדות?!".

בארגון מדגישים את גודל מעלת מנהג נתינת זכר למחצית השקל, שמקורו בהררי קודש, כפי הבטחתו של רבי חיים פלאג'י זיע"א: "הנותן זכר למחצית השקל, לא יקרה לו שום פגע רע באותה שנה".

רק בשנה האחרונה, הוכפלה פעילות הארגון, עם פתיחת המרכז הלוגיסטי החדש בעיר פתח תקווה, ממנו יוצאים מידי חודש מעל 300 טון של מוצרים יבשים, פירות וירקות, חומרי ניקוי, מאפים ומוצרי חלב. בארגון מציינים בסיפוק כי לפי הצפי, כבר בשנה הקרובה הפעילות צפויה לגדול משמעותית ואף להכפיל ולשלש את עצמה, "הכל תלוי בעזרה והסיוע של התורמים היקרים".

לתרומת זכר למחצית השקל ומתנות לאביוניים עבור אביונים של ממש עמלי תורה, ניתן לפנות למוקד התרומות של בית לחם יהודה בטלפון שמספרו: 1800-20-22-20

לינק לתרומה מאובטחת   https://lehem.org.il/terumah

 

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.