אשקלון: חוזרים ללמידה מרחוק
אשקלון מצטרפת להחלטת מחוז דרום במשרד החינוך והחל מיום ראשון הלימודים בכיתות ז׳ - י' יעברו למתכונת למידה מרחוק.
ראש העיר, תומר גלאם: ״אנו עוקבים מקרוב ובדאגה אחר נגיף הקורונה במערכת החינוך העירונית. על מנת לנסות ולעצור את מגמת התפשטות!-->!-->!-->…