השר ארדן נפרד מתפקידו "אשקלון תמיד איתי"
ראש העיר, תומר גלאם, שוחח הבוקר (רביעי) עם השר לביטחון פנים היוצא, גלעד ארדן ואיחל לו הצלחה רבה בתפקידו החדש כשגריר ישראל באו"ם ובארה"ב. בפתח הדברים הודה ראש העיר לשר על פעילותו למען העיר אשקלון, בשגרה ובמיוחד בעתות חירום.
"רק לפני!-->!-->!-->…