עלה ל-19 חולה קורונה בן 70 נפטר באסותא אשדוד
אדם בן 70 החולה בקורונה ולפני מס' ימים התאשפז בביה"ח אסותא באשדוד. נפטר הערב , בהודעת דוברות בית החולים ציינו כי הנפטר סבל ממחלות רקע וביקשו להשתתף בצער המשפחה
שחזר את הסיסמה שלך.
סיסמה תישלח אליך בדואר אלקטרוני.