אשקלון: תעודות הצטיינות לתלמידי ביה"ס שובו
ראש העיר העניק תעודות הצטיינות לתלמידי בית הספר 'שובו אשקלון'.
בשבוע שעבר זומנו תלמידי חטיבת הביניים של בית הספר 'שובו אשקלון' ללשכתו של ראש העיר, תומר גלאם, שביקש לפגוש אותם ולהודות להם מקרוב על זכייתם במקום הראשון באליפות הסייבר!-->!-->!-->…