התמנה מנהל מוקד עירוני חדש באופקים
אגף הביטחון והסדר הציבורי בעיריית אופקים מקבל תגבור נוסף: אביחי בטיטו, תושב אופקים, נבחר לאחרונה לשמש כמנהל המוקד העירוני - 106.
בטיטו, בן 35 נשוי, שימש בעבר כמנהל מחסן ומכירות בחברת 'כרומגן', סגן מנהל משרד הפצה ומנהל תחנת דלק.
לבטיטו…