אופקים: דורשים שירות

ראש עיריית אופקים בפנייה למנכ"ל הרכבת: השב לתחנה את המענה האנושי הנחוץ

לאחרונה, החליטה הנהלת הרכבת שרכישת הכרטיסים עבור הנסיעות יתבצעו אך ורק באמצעות מכונות שהוצבו במקום, ללא מענה אנושי, דבר שהקשה על רבים מהנוסעים ויצר התקהלות וכעס אצל רבים

בעקבות פניות רבות של תושבים פנה השבוע ראש עיריית אופקים, איציק דנינו, למנכ"ל רכבת ישראל, שחר איילון, בבקשה להחזיר את הקופאים למשרד התחנה במטרה לתת שירות לנוסעים בתחנה.

לאחרונה, החליטה הנהלת הרכבת שרכישת הכרטיסים עבור הנסיעות יתבצעו אך ורק באמצעות מכונות שהוצבו במקום, ללא מענה אנושי, דבר שהקשה על רבים מהנוסעים ויצר התקהלות וכעס אצל רבים.

עקב כך פנה ראש העיר למנכ"ל הרכבת במכתב וכתב: "לפני כשנתיים נחנכה תחנת הרכבת באופקים ומאז היא משמשת כעורק תחבורתי חשוב מאוד לעיר, ראיה לכך היא כמות העוברים בתחנה שעל פי נתוני הרכבת עומדים על 400,000 נוסעים בשנה. חלק גדול מתושבי אופקים עובדים מחוץ לעיר ומשתמשים ברכבת ככלי תחבורה עיקרי, כמו גם נוסעים רבים מהאוכלוסייה החרדית והאוכלוסייה המבוגרת. בתקופה האחרונה לשכתי מוצפת בפניות תושבים המלינים על חוסר במענה אנושי ועזרה ברכישת כרטיסים, מה שמביא לעומס רב בתחנה ולעיכובים מצד הנוסעים ברכבת. מכירת כרטיסים על ידי קופאי בתחנת אופקים מתבקשת, שכן לא כל תושבי העיר עדיין ערוכים לרכישה עצמאית בעזרת מכונה. לאור זאת, אני מבקש ממך להשיב לתחנה את המענה האנושי הנחוץ".

עם קבלת המכתב בלשכתו של מנכ"ל הרכבת התקיימה שיחת טלפון בין השניים שבסופה הבטיח איילון כי יבדוק את הדברים במטרה למצוא פתרון לבעיה.

במקביל עדכן מנכ"ל הרכבת כי עבודות התכנון להגדלת מקומות החנייה בתחנת אופקים נמצאות בשלבים אחרונים וכי בקרוב יחלו העבודות בשטח וזאת בעקבות העלייה המשמעותית בכמות הנוסעים בתחנה.

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.