המרוץ לשירות בעיריית שדרות

עיריית שדרות ממשיכה בהשקעתה בתחום השירות לתושב והשבוע, ביוזמת מנהלת האגף לשירות התושב, הילה אלימלך, יצא לדרך המרוץ לשירות – יום שלם של משימות בהן עמדו בהצלחה חברי הקבוצות השונות. ומי הזוכים?

יום חווייתי במיוחד היה יום שני השבוע בעיריית שדרות. כמוטיב תכנית הריאליטי המצליחה, "המרוץ למיליון", כך נולד "המרוץ לשירות", אותו דאגה לייבא לעירייה מנהלת האגף לשירות התושב, הילה אלימלך. המרוץ לשירות עלה כרעיון על מנת להעביר את שפת השירות העירונית למנהלים בעיר באופן חווייתי. העיר קושטה בדגלי המרוץ, דגלונים נתלו על רכבי המנהלים, כלל חברי הקבוצות עטו בנדנות ובתחנות רבות חיכו למתמודדים שטיחים עם סמל המרוץ.

העובדים חולקו לקבוצות הטרוגניות, וקיבלו משימות באמצעות אפליקציה ייחודית בנושא שירות.

כל קבוצה בחרה את המשימות דרך האפליקציה, ובסיום כל משימה הקבוצה מקבלת ניקוד. האפליקציה מדרגת את הקבוצות בזמן אמת והמשתתפים יכולים לצפות בתמונות של חברי הקבוצות המתחרות בכל רגע נתון.

המשימות דרשו ניווט לנקודות מיוחדות בעיר וביצוע משימות מאתגרות במיוחד. בין המשימות: מענה במוקד העירוני לפניות תושבים, משימות משותפות עם עסקים מסוימים, כמו להכין לימונדה ב"סופר דהן" ולחלק לעוברים ושבים, הכנת מגש פירות לקשישים ב"בית הידידות", החלפת טיטול לתינוק זר, סיוע משמעותי לבעל עסק בעיר, הכנת מנה במסעדה, סיוע בחציית מעבר חצייה

מרומזר לאדם מבוגר ומשימות רבות ומגוונות. בסופו של היום, התכנסו כלל הקבוצות חזרה במתנ"ס העירוני, צפו בקליפ ממשימות היום והתבשרו על הקבוצה המנצחת, שכללה את לימור כהן, חן נזרי-מרדכי, הילה אלימלך, אלעד קלימי ויואב לפידות.

לאחר קבלת המדליות, התפתח דיון יצירתי על שפת השירות של עיריית שדרות וכיצד היא התבטאה במשימות השונות. תפיסת השירות של העירייה, שנבחרה ע"י ועדת היגוי עירונית, בראשותו של מנכ"ל העירייה, טל טורן, הנה – מקצועיות (שאיפה למצוינות, טיוב תהליכי עבודה, קלות, זמינות); משפחתיות (יצירת חוויה אישית, אמפתיה והקשבה לתושב, מתן יחס אישי ומכבד); מחויבות (יוזמה, סגירת מעגל טיפול, יש על מי לסמוך, מתן תחושה של חוסן ובטחון).

ראש עיריית שדרות, אלון דוידי: "הקמת האגף לשירות התושב ועבודתנו היומיומית אינה סוף פסוק. הנחיתי כי בשנתיים הקרובות כלל מנהלי האגפים והמחלקות יעבדו על שיפור השירות לתושב בכלל התחומים לפי שפת השירות החדשה שוועדת ההיגוי יצרה. אנחנו פועלים כל העת למען התושבים ובשבילם וחשוב שהשירות שהם יקבלו יהיה הטוב ביותר".

מנכ"ל העירייה, טל טורן: "הציבור הוא זה שבחר אותנו ומשלם לנו את שכרנו ואנו מחויבים לתת לו את השירות הטוב ביותר. אנחנו מיישמים את מדיניותו של ראש העיר ועמלים כל העת על שיפור השירות לתושב. יום חווייתי זה שכולנו עברנו נועד להנחיל אצל כולנו את שפת השירות והאינטראקציה מול התושבים".

מנהלת האגף לשירות התושב, הילה אלימלך: "כמי שעומדת בראש האגף לשירות התושב, אני שמחה שהצלחנו להעביר את המסר של שפת השירות למנהלים ולמנהלות בעירייה דרך משימות מאתגרות ומיוחדות, שכללו מגע ותקשורת עם התושבים. כמדיניות של ראש העיר ובהובלתו של המנכ"ל, נמשיך להטמיע את חשיבות השירות לתושב בכלל יחידות העירייה".

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.