לראשונה: ועידת עסקים חרדית לתושבי הדרום

ביום שלישי הקרוב זה קורה! מאות אנשי עסקים, מנהלים ועצמאים צפויים להיפגש, להכיר ולקשור קשרים עסקיים ביום גדוש של הרצאות, פאנלים ותוכן מקצועי עשיר  * מגוון מושבים מקצועיים לצד פאנלים מרתקים שיחשפו את סודות ההצלחה בעולם העסקים המתפתח.   

המגזר העסקי החרדי בדרום מתכנס סביב שולחנות ערוכים ביום שלישי ה' כסלו 03.12 במרכז האירועים המפואר 'טירה' באשדוד. לראשונה אי פעם יתכנסו כלל העסקים בעיר למפגש ייחודי שיסייע בפיתוח וקיום קשרים ושיתופי פעולה לבעלי עסקים ועצמאים, כנס המהווה הזדמנות לסייע באופן מכובד לכלל הציבור באשדוד, שיוכלו בס"ד להתפרנס בכבוד ולהעצים פעילות עסקית בדרך נכונה וראויה, וליהנות מתוכן מקצועי וראוי.

את הועידה יזם דוד מרגליות – תושב העיר אשדוד, ובעל חברת 'יעדים' המעניקה שירות ניהול פרוייקטים והפקות לחברות הגדולות במשק, במטרה לקדם את תעשיית העסקים בקהילה החרדית באשדוד באמצעות יצירת פלטפורמה מקצועית שתסייע בפיתוח וקיום קשרים ושיתופי פעולה לבעלי עסקים, מנהלי חברות, יזמים ועצמאים, ותעניק ערך משמעותי מאוד למשתתפים ויסייע להצלחתם בהעשרת ידע ובעיקר – באמצעות מפגשים ישירים, חיבורים עסקיים ושיתופי פעולה.

ליוזמת הכנס נרתמה הנהלת בנק מזרחי טפחות, שהבינה את נחיצות המהלך החשוב מאין כמותו, ופרסה את חסותה על הכנס שיעניק לאנשי העסקים שבקהילה החרדית באשדוד הכירות ישירה ומפגש פנים אל פנים עם גורמי הבנקאות הבכירים, ועם מגוון הכלים שהבנק יכול להעמיד לרשותו של בעל העסק.

סדר היום

===============================================================

סדר היום של הוועידה יהיה מגוון ומקיף, במטרה ליצור שיח אפקטיבי ופורה. הנאומים בוועידה יעסקו באתגרים ובנושאים שבלב הצלחתו של העצמאי ובעל העסק, נושאים המשפיעים על השוק ועל כל הפעילים בו. המושבים שיתקיימו לאורך הוועידה יעסקו בין השאר בנושאי מימון, שיווק ופרסום, אסטרטגיה וניהול, ניהול תקציב, פאנלים אודות מגמות עסקיות, וכן סקירה על מאפייני העיר אשדוד והתפתחותה הכלכלית.

במרכז הוועידה היוקרתית המתקיימת כאמור בשיתוף בנק מזרחי טפחות, ישתתף מר אורן מסקלצ'י, סגן מנהל מרחב דרום, שיציג בפני המשתתפים את המודל הנכון לניהול חשבון בנק תקין, מזוית הראיה של הבנק.

בסיום מושב הבוקר תוגש ארוחת צהריים עשירה, במהלכה יוכלו חברי הועידה  ליצור היכרויות חדשות ושיתופי פעולה עסקיים מוצלחים.

צאו והתפרנסו זה מזה

"בעולם העסקים, בולט יותר ויותר הצורך ביצירת חיבורים בין הגורמים השונים הפועלים בענף. מנוף מרכזי וחשוב להצלחה בענף העסקים, הוא להכיר כמה שיותר גורמי מפתח ולייצר חיבורים עסקיים" מדגיש מרגליות "לוועידת מנהיגות בעסקים יש שתי מטרות מרכזיות: מציאת דרכי התמודדות עם אתגרי ההצלחה בעסקים, ומתן כלים להתקדם באורח החיים הכלכלי כהלכה, ומטרה נוספת שהיא לא פחות חשובה לאגד את כל העצמאים בעיר תחת קורת גג אחת, להעניק הזדמנויות נטוורקינג נדירות ומפגשים עסקיים שלא קורים כל יום.

"כאשר נמצאים כל "המי ומי" של תעשיית העסקים החרדית במקום אחד" הוא מוסיף "זה משקף את הפוטנציאל הכלכלי העצום של הקהילה החרדית ומרכז עסקאות בהיקפים גדולים. הגיע הזמן שאנשי העסקים בדרום יעברו לקדמת הבמה, יכירו וייפגשו.

בימים אלו נשלמת ההיערכות וההרשמה לכנס, ומארגני הכנס מזמינים את הציבור להזדרז ולהירשם.

==============================================================

עסקים מספרים על עצמם

במושבי הועידה יופיעו בעלי עסקים מובילים מתוך הקהילה באשדוד, בעלי ניסיון מקצועי עשיר ובעלי היכרות מעמיקה וקשרים ענפים בתעשייה בתוכה הם פועלים, אשר ישתפו במידע וידע מקצועי סביב מגוון נושאים מקצועיים החיוניים להצלחה בעסקים ויחשפו את כללי הזהב שהנחו אותם בדרך להצלחה ופריחה בעסקים בס"ד., ויציגו מניסיונם כלים וידע שיעזרו לכם להכפיל את הרווחים בשנת העסקים הבאה!

==============================================================

לראשונה! חי על הבמה!

היועץ והמנטור הנודע אהרן זילבר, יבצע על הבמה אימון עסקי בזמן אמת מול בעלי עסקים מתוך הקהל. באמצעות סימולציה ספונטנית ומוחשית, יוכלו המשתתפים לראות מול עיניהם תהליך אסטרטגי שצורת שאלות ותשובות הנוגעות להצלחת העסק. בכדי להצליח בעסק נדרשת מנהיגות. להוביל. ליזום ולהתניע את עצמך כל פעם מחדש, אין ספק, חוויה אדירה וחובה לכל עסק.

==============================================================

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.