נתיבות: במועדון חב"ד לנוער עוברים את התקופה יחד

במועדון חב״ד לנוער שתחת מוסדות חב״ד בעיר נתיבות קיים אגף נוער מושקע ומיוחד הפונה לכל האוכלוסיות בעיר שעובד במרץ כל השנה וגם בתקופת הקורונה.

השבוע הוציא הרב מנחם ידגר מנהל מועדון חב״ד לנוער כ-20 בני נוער ליום חוויה בחוות פיליפ. שם ערכו תחרויות ספורט וקינחו במסיבת פיצה בערב והנערים זכו בזה ביושר.

מדובר על עשרות נערים בנתיבות שהיו מגיעים בכל בוקר בזמן החופשה שלהם להתפלל במניין ללמוד חסידות והלכה. בין היתר הנערים והנערות שמשתתפים בתכנית לוקחים חלק בהתנדבויות ומעשי חסד רבים, חלוקת מזון לקשישים, ביקורים בבתי רפואה ובבתי אבות לפי ההנחיות.

בחב״ד לנוער הנערים מתיישבים לכמה שעות של שיעור תורה והלכה, מוצאים זמן לשוחח בצורה אינטלקטואלית עם המדריכים המקצועיים על התמודדות בניסיונות התקופה  ובכך מחזקים את הקשר למסורת היהודית.


השבוע הסתיימה לה תחרות ענק בין כל סניפי חב״ד לנוער בארץ כאשר המוביל בין עשרות הסניפים היה אורי נורי (הבן של צביקה נורי היקר) אשר זכה במכשיר בשווי של כ 5,000₪ זאת בעקבות מעשי החסד הרבים שלו זאת לאחר שחצה את ה 1500 ״סימני אהבתי״ בתמונה שפורסמה וצוות שופטים מורחב הרב מנחם ידגר מזמין נערים לבוא ולקחת חלק בפעילות החסד ובשיעורי התורה-0545367770

צילום: אלבום פרטי


3 תגובת
  1. חנה אדרי אומר

    סוף סוף בנתיבות !אשריכים !
    מה הכתובת של המקום שבו מתקיימים הפעילות?

  2. חני אומר

    אין על חב״ד לנוער נתיבות הרב מנחם ידגר התותח!!

  3. אלי אומר

    מה שעות הפעילות

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.