שדרות: הר"מ שממשיך לחנך גם את הבוגרים

בישיבה התיכונית שבקריית חמ"ד אמית שדרות שומרים על קשר חם עם הבוגרים. במהלך החודש האחרון ערך הרב עמית אורנבוך, מחנך כיתה יב' ורכז הקשר עם הבוגרים, סבב ביקורים ארצי בישיבות ובמכינות אצל כל אחד ואחד מבוגרי הישיבה.

הסבב הראשון שהסתיים כעת כלל בין השאר את הישיבות והמכינות באיתמר, קרני שומרון, קרית גת, קרית מלאכי, רחובות ושבי חברון. הרב אורנבוך שוחח עם התלמידים ווידא שהם נקלטו היטב ולאחר מכן שוחח עם ראשי הישיבות והמכינות, שמצדם התפעלו מהליווי האישי של ישיבת אמית שדרות

זיו כהן לומד במכינת שובו אחים ברחובות: "המפגשים עם הרב מאוד משמעותיים מעצימים ומרגשים. זה נותן לנו המון כוחות ברגעי משבר. מחזק לדעת שתמיד, גם אחרי יב יש לך על מי להשען".

הרב עמית אורנבוך: "מאז ומתמיד הישיבה התיכונית הייתה הבית של התלמידים ובית לא עוזבים בסוף כיתה יב. הקשר ממשיך גם בישיבות ובמכינות וגם בצבא. קשר שמטרתו ללוות, ליעץ ולהיות דמות לתלמידים גם בהמשך חייהם".

הרב ישראל אוחיון ראש הישיבה התיכונית: "הלב של ישיבה תיכונית  זה דמות הבוגר, בישיבות במכינות ובצבא ובשאר תחנות החיים. שם אנו משקיעים ושם אנו נמצאים, בהובלתו של הרב עמית".

אסף בן דוד מנהל קריית חמ"ד אמית שדרות: "הרב עמית מהווה סמל ודוגמא למחנך לחיים ולא בכדי זכה להיות אחד ממורי המאה. אנו רואים בשמירה על הקשר עם הבוגרים דבר חשוב מאין כמותו ואת ההמשך הטבעי של התהליך החינוכי שנעשה בקריית החינוך".

צילום: פרטי

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.