אדומה או ירוקה

ראש העיר, תומר גלאם, כינס היום שוב את מנהלי המכלולים בעירייה על מנת לדון בנתוני התחלואה העירוניים. 
כמו כן, לאורך היום קיים ראש העיר שיחות עם נציגי משרד הבריאות ומשרד ראש הממשלה והציג בפניהם את דרכי הפעולה הרשותיים להורדת מקדם ההדבקה ומניעת התפשטות הנגיף. 

לצד פעולות האכיפה וההסברה המתוגברות, פעילות מתחם הבדיקות לקהל הרחב, הוחלט היום על הפסקת הפעילות בשוק הפועל מידי יום שלישי בקניון ׳לב אשקלון׳ וכן על הפסקת הפעילות במועדוני מופ״ת ומרכזי היום של האזרחים הוותיקים על מנת לצמצם ככל הניתן את החשיפה שלהם לנגיף, כקבוצת סיכון.

״במקביל, אנחנו ממשיכים בפעולות הסברה ואף נגביר את האכיפה בצורה משמעותית בכל רחבי העיר כדי להפחית את היקף התחלואה. לצד כל אלו, הרבה מאוד תלוי בהתנהלות האישית שלנו ובהקפדה על ההנחיות.אנחנו, מצידנו, נעשה כל מאמץ שזה יקרה. קחו גם אתם אחריות. זה בידיים שלנו״, אמר ראש העיר.

בנוסף, הוקם משל״ט ייעודי לטיפול בתחום הקורונה, הכולל את נציגי המכלולים, נציגי פיקוד העורף ומשטרת אשקלון. 

כמו כן, יצאה העירייה היום בקמפיין הסברה תחת הכותרת ׳אשקלון אדומה או ירוקה, זה בידיים שלך׳, ברשתות החברתיות, בפוסטרים ברחבי העיר ובנקודות חמות ועוד, על מנת להטמיע את הנחיות משרד הבריאות וכמובן את ההשלכות הצפויות במידה ולא יפעל על פיהן. גם סיירת ההסברה שפעלה בתחילתו של הגל השני שבה לפעילות ותחלק פליירים ומסכות לתושבים עם אותם המסרים.


צילום: סיון מטודי.

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.