אופקים: כמה באמת נרשמו לקייטנות

בצל הקורונה: מספר גדול של נרשמים לקייטנות הקיץ באופקים

הקייטנות שנבנו על ידי צוות חינוכי כוללות ארוחת בוקר וארוחת צהריים חמה, מגוון פעילויות בנושאים שונים ואנשי צוות מקצועיים. ראש העיר: "אני שמח לקבל את הנתונים החיוביים האלה המהווים הבעת אמון משמעותית במערכת החינוך בכלל ובמערך הקייטנות שלנו בפרט גם בימים מאתגרים כמו אלו"

השבוע החל 'בית הספר של החופש הגדול' עם 90% הרשמה בגני הילדים ו-80 אחוזים בבתי הספר היסודיים.

קייטנות גני הילדים ובתי הספר היסודיים באופקים מתקיימות בין השעות 08:00 ועד השעה 16:00 (מלבד כיתות ג'-ד') בהתאם לשעות העבודה של ההורים והן תפעלנה עד תאריך ל-6 באוגוסט.

השנה, עקב משבר הקורונה הוחלט שלא לגבות מההורים תשלום נוסף על הקייטנות והן נבנו על ידי צוות חינוכי תחת מצב יוצא דופן של הגבלות והנחיות של משרדי החינוך והבריאות, כוללות ארוחת בוקר וארוחת צהריים חמה, מגוון פעילויות בנושאים שונים. הקייטנות, שרובם יתקיימו בגני האם של הילדים יועברו על ידי הצוות החינוכי הקבוע של הגן, שמלווה את הילדים במהלך שנת הלימודים. 

ראש העיר, איציק דנינו: "אני שמח לקבל את הנתונים החיוביים האלה המהווים הבעת אמון משמעותית במערכת החינוך בכלל ובמערך הקייטנות שלנו בפרט בימי הקורונה. קייטנות הקיץ המוצעות באופקים הינן מהאיכותיות והזולות באזור ואני שמח ומברך על ההיענות הגדולה של התושבים לרשום את ילדיהם. הקייטנות מופעלות דרך המתנ"ס כך שכספי ההורים מושקעים בתוכן ובהפעלת הקייטנה, ללא מטרות רווח, ובתמורה זוכים הילדים בפעילויות מגוונות ומרתקות ובצוות חינוכי מקצועי. הקייטנות הם חלק ממארג שלם עליו שקדו צוותי החינוך לקראת החופש הגדול לכל שכבות הגיל במטרה להעניק להם קיץ מעניין ובטוח".

בדף הפייסבוק שלו כתב ראש העיר: "תלמידי ותלמידות אופקים היקרים שלנו, היום הסתיימה לה שנת הלימודים, שללא ספק הייתה שנה מאתגרת, ושבמהלכה נאלצנו כולנו למצוא דרכים יצירתיות כדי לדבוק בשגרה ולהמשיך את הלימודים. כך נאלצנו ללמוד בזום, חולקנו לקפסולות, יצאנו להפסקות מדורגות וכל אלו עם מסכה על הפנים והרבה מאוד אלכוהוג'ל.

הצוותים החינוכיים שלנו התמודדו בצורה מעוררת גאווה עם ההנחיות המשתנות כמעט מידי יום, והמשיכו לשמור על קשר עם תלמידי הגן והכיתה והוריהם ואף הצליחו להעביר את החומר הלימודי, כדי להקטין פערים.

על הדרך למדנו כמה סבא וסבתא חשובים לנו, כמה חשוב לנהוג באחריות ועד כמה פעולה אחת שלנו יכולה להשפיע על רבים אחרים. למדנו גם על אהבת הזולת, ערך ההתנדבות ועל הקהילה החזקה שסביבנו.

זו ההזדמנות להודות שוב לכל הצוותים החינוכיים, במעונות היום, גני הילדים, בתי הספר, תנועות הנוער ומרכז הצעירים".

צילום: שלומי זנאתי

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.