בשדרות עושים מהפח

מתכוננים לפסח: מחליפים פחים ומתגברים ניקיון

עיריית שדרות ממשיכה בטיפוח העיר ובמיוחד לקראת חג הפסח הקרב ובא, חג האביב וההתחדשות. בימים אלה עובדי אגף שפ"ע שותלים שתילים ופרחים חדשים, שוטפים את הפחים האישיים והמוטמנים ומחליפים פחים פגומים. ראש העיר, אלון דוידי: "ניתן מענה בכל התחומים לתושבים לקראת החג ובמהלכו".

אגף שפ"ע בעיריית שדרות ממשיך בעבודתו למען טיפוח שכונות העיר, הרחובות, הכיכרות, גני השעשועים והפארקים.

ביום רביעי השבוע החל מבצע להחלפת עשרות פחים ישנים ופגומים בפחים חדשים ותקינים. זאת, במיזם משותף עם המשרד להגנת הסביבה ואשכול נגב מערבי. ראש העיר, אלון דוידי, מנכ"ל העירייה, טל טורן, מנהל אגף שפ"ע, אלעד חג'בי, ומנהל מחלקת התברואה, ד"ר אהרון אהרונוב, הגיעו לשטח לשיחת היערכות לקראת החג.

העירייה תשתול בתקופה הקרובה מאות שתילים ופרחים ברחבי העיר, זאת במקביל להיערכות לקראת חג הפסח שיחול בעוד כשבועיים.

במסגרת ההיערכות, תתגבר העירייה את מועדי פינוי האשפה והגזם, תגדיל ב-50% את כמות העובדים בניקיון ובגינון, עובדי אגף שפ"ע ידאגו לשטיפת כלל הפחים האישיים וכן הפחים המוטמנים, העירייה תדאג ל-50 חביות של שריפת חמץ בכלל שכונות העיר. בנוסף, בשבועיים הקרובים תגיע לעיר משאית עם אספלט חם לתיקון הבורות בכבישי העיר. העירייה פועלת לניקיון הרחובות והשכונות בדגש על גני שעשועים ופארקים ציבוריים.

"הבנו את צרכי התושבים לקראת חג הפסח, ונערכנו מבעוד מועד במתן מענה בכל הקשור לתחום ניקיון העיר לפני החג ובמהלכו", אמר ראש העיר, אלון דוידי.

העובדים החלו בשבוע שעבר בריסוס וניקיון המדרכות ברחבי העיר, תגברו את ימי איסוף הגרוטאות והגזם, עובדים על טיאוט מכני וידני של רחובות העיר, גינון עירוני בגנים הציבוריים וניקיון גני המשחקים ברחבי העיר. לצד כל אלה, יתוגבר מערך פינוי האשפה הביתית בשכונות והוא ימשך גם במהלך ימי החג. כמו כן, בעירייה מדגישים ששיתוף פעולה של התושבים רק יאיץ את ניקיון העיר וישפר את איכות החיים וכי אכיפת הפיקוח העירוני בנושא השלכת פסולת וניקיון העיר תוגבר.

"העיר שדרות מתכוננת לחג הפסח לצד תהליכים גדולים שאנו מובילים בתחום ניקיון העיר ואיכות הסביבה", אמר דוידי והוסיף: "על פי חזוני בתחום זה, שיפור התשתיות העירוניות הינו צעד מתבקש וחשוב, אשר יביא לשיפור ניכר בניקיון העיר ובחזותה החיצונית, תוך מזעור מפגעים סביבתיים. אין לי ספק כי בעזרת שיתוף הפעולה הפורה עם התושבים נצליח לעמוד באתגר ולהיכנס לחג הפסח בצורה הטובה ביותר".


רה"ע, המנכ"ל, מנהל אגף שפ"ע ומנהל מחלקת תברואה בשטח. צילום: עיריית שדרות



הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.