בשורה לתושבי הדרום: מחלקת ילדים חדשה ומתקדמת נחנכה במרכז הרפואי 'ברזילי'


במחלקה שעוצבה באווירה מותאמת לילדים  36 מיטות אשפוז, כאשר בכל חדר ישנם לכל היותר 2 מאושפזים * פרופ' חזי לוי מנהל המרכז הרפואי: "מלבד התנאים המקצועיים הרבים שמנו דגש מיוחד על שהות נעימה ככל הניתן לילדים, וזאת בהשקעה עצומה"

שדרוג משמעותי ברפואת הילדים בדרום. באחרונה נפתחה מחלקת הילדים החדשה במרכז הרפואי 'ברזילי' והיא מהווה בשורה של ממש בתחום רפואת הילדים ותנאי השירות הנלווים במחלקה.

מחלקת הילדים החדשה ממוקמת בבניין החדש של המרכז הרפואי 'ברזילי' ומכילה 36 מיטות אשפוז, כאשר בכל חדר ישנם לכל היותר 2 מאושפזים. כל חדר זוכה לשירותים ומקלחת צמודים.

בברזילי שמו דגש מיוחד על יצירת אווירת אשפוז מתאימה לילדים, והמחלקה כולה עוצבה בצורה שתשרה אווירה נעימה וידידותית. במחלקה חדר אוכל, מועדון משחקים לילדים ומחוצה לה ישנה גינת משחקים גדולה.

על מנת לאפשר את שהותם של הילדים בצורה נאותה ישנה במחלקה כיתת לימוד בו מעבירה שיעורים מורה מטעם משרד החינוך, על מנת להעביר את זמנם של הילדים תוך צמצום הפסד החומר הנלמד בבית הספר. לילדים בכיתות גן ישנה גננת מטעם משרד החינוך, וזאת לצד חנות מתנות שבו יכול כל ילד מאושפז לקבל מתנה בחינם.

על הצד הרפואי אחראי הצוות המסור בניהולו של מנהל המחלקה ד"ר זוהר לנדאו. את מחלקת טיפול נמרץ ילדים שבן 5 מיטות מנהל ד"ר מיכאל קליינין.

בשל היותו של 'ברזילי' קשוב לצרכי הדת הושקעה מחשבה רבה על מנת להתאים את המחלקה על פי ההלכה בכל הנוגע לשמירת שבת ומתן אפשרות להעביר את השבת ללא כל חשש הלכתי. 

פרופ' חזי לוי מנהל המרכז הרפואי מציין כי "מחלקת הילדים החדשה מהווה בשורה של ממש. מלבד התנאים המקצועיים הרבים שמנו דגש מיוחד על שהות נעימה ככל הניתן לילדים, וזאת בהשקעה עצומה".

בשנה שעברה נחנך בניין האשפוז הממוגן והמיון הממוגן ואף מרכז מסחרי מודרני לרווחת המאושפזים, המלווים והעובדים.

לצד זאת הורחב בית החולים, הוקם חדר מיון ממוגן, מכון רנטגן חדיש ומודרני המכיל מכשירי דימות חדישים, בית חולים תת קרקעי שיאפשר לקלוט 280 מיטות אשפוז בשעת חירום, 10 חדרי ניתוח ממוגנים וחדישים, טיפול נמרץ נשימתי, טיפול נמרץ ילדים, בניין שיקום, פגייה ממוגנת ועוד.

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.