טכנלוגיה באופקים – הטובים לטייס

בית ספר של חיל האוויר ייפתח באופקים

ממשיכים להשקיע בחינוך והפעם מרחיבים את האפשרויות עבור תלמידי התיכונים בעיר אופקים. בימים אלו מתגבשת תכנית להקמתו של בית ספר של חיל האוויר, תיכון טכנולוגי חדש בעיר, שייתן מענה לתלמידים המחפשים עתיד בתחום, שירות צבאי משמעותי ואופק תעסוקתי.

בפגישה שהתקיימה השבוע עם נציגי חיל האוויר ונציגי רשת 'עמל' יחד עם מינהל החינוך של עיריית אופקים, הוחלט לבחון את הדרכים להקמתו של בית ספר זה. על פי המתווה המתגבש יהפוך תיכון 'מרום' לתיכון טכנולוגי של חיל האוויר כבר בשנת הלימודים תשפ"ב, דבר שיהווה קפיצת מדרגה משמעותית, שכן הוא יהיה בית ספר מבוקש אליו יגיעו תלמידים מכל האזור והוא יעניק חינוך ברמה גבוהה, יכוון למסלול צבאי מאתגר ואף ייתן אופק מקצועי באזרחות.

על פי דרישת ראש העיר, איציק דנינו, בשלב הבא יבחן מינהל החינוך את הכנסתן של מגמות מקצועות חיל האוויר גם בבית הספר עמל 'פסגות' (לשעבר בי"ס עתיד), זאת לצד מיפוי לזיהוי מגמות לימוד מהמתקדמות ביותר ברמה הארצי, המתקיים בימים אלו במטרה להביאן לבית ספר עמל 'אמירים'.

ראש העיר, איציק דנינו: "אנחנו ממשיכים לשים בראש סדר היום שלנו את נושא החינוך העירוני. על ידי שיתופי פעולה מבורכים, כמו זה עם חיל האוויר, נייצר קפיצה משמעותית בכל הקשור לחינוך בתיכונים ובמערכת החינוך העירונית בכלל".

צילום: עיריית אופקים

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.