יו"ר המועצה באשדוד: יהיה ניתן לצפות בשידור חי בהלוויה

הרב עובדיה דהן יו"ר המועה"ד: "ניתן יהיה לצפות בשידור חי בהלוויה לאותן אנשים שלא יוכלו להשתתף".
בעקבות הנחיות החדשות, המגבילות והמחמירות של משרד הבריאות בתיאום יחד עם משרד לשירותי הדת וחברא קדישא בנושא עריכת לוויות, ביניהם: הוראה שהספדים יתקיימו אך ורק בשטח פתוח, מספר אנשים מצומצם ובמרחק של 2 מטר בין אדם לאדם, אדם הנדרש לשהות בבידוד ביתי מעוניין להיות נוכח בהלוויה עליו לקבל הנחיות ייחודיות ואישור ממשרד הבריאות,
יצא הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ברעיון שיתן מעט מענה לכל הפחות לאנשים הנמצאים בשעתם הקשה ביותר ושוהים בביתם מכל סיבה שהיא, או במקום רחוק ואינם יכולים להתנייד בימים אלו, והיא שיהיה ניתן לצפות בשידור חי live  במצלמות בית העלמין שיהיה ניתן

לראות את ההלוויה באתר "המועצה הדתית אשדוד: https://ipcamlive.com/5e80887cd37d6


בימים אלו, בשל ההנחיות המחמירות, מגיעים מעט בני אדם להשתתף בהלוויה, רק אתמול (ראשון) בבית העלמין אשדוד נערכו 17 לוויות!!! 
"הנחיות אלו, לאפשר למספר מצומצם בלבד בהלוויה, קשה ביותר למשפחות הרוצים שילוו את יקיריהם בשעתם האחרונה בצורה מכובדת", אומר הרב עובדיה דהן יו"ר המועצה הדתית ומכהן גם כיו"ר חברא קדישא.
"אנו עם ליבן של המשפחות בשעתן הקשה. יחד עם זאת, עלינו להיות קשובים ולעשות הכל כדי לשמור על בריאות הציבור ולקיים את הנחיות משרד הבריאות. נעשה הכל על מנת לאפשר למשפחות להשתתף בהלוויות יקיריהן בצורה המכובדת ביותר, גם עם מספר מלווים מצומצם".

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.