יחידת האופנוענים החדשה של עיריית אשקלון החלה את פעילותה

הבוקר (חמישי) החלה לפעול באשקלון יחידת אופנוענים חדשה, שתוקדש, כל כולה, לטובת הגברת הביטחון האישי בקרב תושבות ותושבי אשקלון. 
על האופנועים הכבדים יופקדו רוכבים, יוצאי יחידות קרביות חמושים בנשק, שיוכשרו, בראש ובראשונה, לשמירה ביטחון אישי ועל הסדר הציבורי ואף לעזרה ראשונה במידת הצורך. במהלך עונת הקיץ תתוגבר פעילותם בעיקר לאורך רצועת החוף של אשקלון. נזכיר כי לאחרונה הושק חפ״ק ראשון מסוגו בעיר שהוצב ברצועת החוף ונועד לשמור על הסדר הציבורי במקום ובקרוב יתווסף חפ״ק נוסף, שני במספר באשקלון. 
האופנוענים ייפרסו ברחבי העיר ובעיקר בקרבת מוסדות חינוך בשעות הבוקר והצהריים, ויהיו זמינים ונגישים באופן מיידי לכל אירוע ותרחיש.


כידוע, בעקבות האירועים הביטחוניים האחרונים הציבה העירייה כוחות של שיטור ופיקוח עירוני בקרבת מוסדות חינוך ומוקדים מרכזיים לצורך הגברת תחושת הביטחון בקרב התושבים. בנוסף לזאת, הוסטו כל עובדי אגף הביטחון והחירום שיהיו פרוסים בשטח ויסייעו במשימה.
*ראש העיר, תומר גלאם:* ״אנחנו ממשיכים במשימה העירונית להעניק לתושבות ולתושבים, לתלמידות ולתלמידים, תחושת ביטחון אישי ומוציאים אל הפועל את היוזמה שקידמנו בחודשים האחרונים להקמת יחידת אופנוענים ייחודית ומובחרת שתופקד על המשימה לצד הכוחות הקיימים שלנו ותתגבר את הנוכחות של גורמי הביטחון בשטח״. 


צילום: סיון מטודי.

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.