מנכ"ל רשת החינוך העצמאי נפגש עם ראש העיר תומר גלאם

אמש, יום רביעי, 06.01.2021 נפגש ראש העיר, תומר גלאם עם מנכ"ל רשת החינוך העצמאי, הרב אליעזר סורוצקין.

בפגישה נכחו גם חבר המועצה אבשלום יעקובי, ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, מנהל המחלקה לחינוך חרדי, משה אמסלם וכלל מנהלי בתי הספר של הרשת בעיר אשקלון.

במהלך הפגישה, עלה נושא קידום מערכת החינוך הדתית – חרדית עד לכדי השוואתה לכלל הגנים ובתי הספר בעיר. החל מבנייה ושיפוץ של בתי ספר וגנים, השוואת תקציבי סל התלמיד, מתן מענה שוויוני לכולם במוקד העירוני, תקצוב של מעבדות מחשבים וכיתות מתוקשבות ותקצוב ייעודי עבור יוזמות חינוכיות ופדגוגית לטובת התלמידים.

ראש העיר ציין את החשיבות שביצירת מערכת חינוך שוויונית הנותנת כלים לכלל המגזרים על מנת למנף את היכולות האישיות הגלומות בכל תלמיד ותלמידה ופנה אל הרב סורוצקין בבקשה לשיתוף פעולה עמו בכל הקשור לרתימת כלל המערכות במשרדי הממשלה לטובת הנושא.

הרב אליעזר סורוצקין ציין לשבח את העשייה בעיר "אני רוצה להודות לראש העיר, תומר גלאם על תמיכתו הנרחבת  במוסדות המוכש"ר בעיר. אני מברך על השותפות האיתנה הקיימת בין הנהלת רשת החינוך העצמאי לבין ראשות העיר אשקלון לטובת הצלחת מערכת החינוך העירונית. אני שמח שראש העיר מרגיש כמוני, שלכל תלמיד מגיעים כל התנאים הראויים"

כלל מנהלי בתי הספר של הרשת בעיר אשר נכחו בפגישה ביקשו להודות לראש העיר על העשייה הברוכה והמענה המהיר לבקשותיהם. כמו כן, ביקשו להודות על הצבת התלמידים במוסדות החרדיים בד בבד לצד כלל מוסדות החינוך העירוניים.

ראש מנהל החינוך מר' יובל זוזט ציין את החשיבות שבהחלטה למנות מנהל מחלקה לטובת המגזר אשר מרכז את מכלול הצרכים החינוכיים של בתי הספר והגנים של המגזר החרדי בעיר. "העשייה הרבה המתקיימת בקרב מוסדות המוכש"ר בעיר, החל מבניית גנים חדשים, שיפוצים שנעשו ואשר עתידים עוד להיעשות בקרב בתי הספר, ההשקעה בתקציבים ושוויוניות בסל התלמיד, מתן מענה במוקד העירוני, רישום אינטרנטי ושילובן של המוסדות החרדיים בתוכניות עירוניות הינן עשייה מבורכת וברצוני להודות למנהלי בתי הספר על העשייה ועל ההישגים בתחום החינוך. הדבר מוכיח את עצמו והשנה לראשונה אשקלון העפילה לפרס החינוך הארצי."

הרב אליעזר סורוצקין חתם את הביקור והודה לראש העיר על ראייתו את החשיבות במערכת החינוך בכלל ועל המאמצים לטפח מצוינות ערכית ולימודית, עוד אמר כי מצא ידיד נאמן לחינוך העצמאי בעיר אשקלון.

קרדיט צילום: דוברות עיריית אשקלון


הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.