מעמדים רבי הוד ב'פרויקט חונכות המרכזי'

הם ספרו את הימים, מנו את השבועות, כל לילה מחדש חישבו כמה זמן עוד נשאר להם לחכות ל…

ספירת העומר? גם נכון, אבל לא רק…

לתלמידי 'פרויקט חונכות המרכזי' הייתה ספירה משלהם… הם ספרו את הימים מנו את השעות, חיכו וציפו למעמד הגדול והאדיר המתקיים מידי שנה בסימן 'הכנה לקבלת התורה'.

ואכן היה להם למה לחכות. המעמדים היו מרשימים ומפוארים בכל קנה מידה, החל מהמודעות מרהיבות העין שהזמינו את התלמידים לכינוס, הדרשות המלהיבות והמעוררות, ההגרלות על פרסים גדולים ויקרי ערך כשי על לימוד ושינון אלפי (!!!) משניות מפרקי אבות, שקיות הענק מלאות וגדושות בממתקים מכל הלב.

אך עיקר העיקרים נחרט עמוק בליבם של התלמידים ועשה בהם רושם רב, אלו גדולי תורה ורבנים שירדו מן ההר אל העם, והסבירו והמחישו להם כי עיני כולם נשואות אל הצלחתם.

התלהבות והתרגשות עצומה אחזה בכל משתתפי המעמד בנתיבות עת הופיע בהדרו הגאון הגדול רבי אביעזר פילץ שליט"א ראש ישיבת תפרח אשר מרום גילו ומעמדו פנה מכל עיסוקיו ובא להוקיר את הארגון שכה קרוב לליבו ואת העומד בראשו הרב אריאל יפלח.

ראש הישיבה שליט"א המחבב את הארגון, ואוהב את התלמידים והחונכים כבבת עינו וכבנו יחידו, ומתעניין ודואג לכל פרט בנעשה בארגון, הטריח את עצמו בכדי להשמיע בפני התלמידים והחונכים מנועם אמרי פיו בשגב מעלת היום הגדול והקדוש חג מתן תורה. דבריו נשמעו בשקיקה ובהדרת כבוד ועוררו הדים רבים.

יו"ר הארגון הרב אריאל יפלח שליט"א שהנחה את המעמד בטוב טעם, ונשא מדיברותיו בעניין קבלת התורה בשמחה ובמתיקות, הביע את הערכתו לכל חונך ולכל תלמיד בפני עצמו, והעניק ברוחב ליבו מתנות ומגדנות להמתיק את התורה על צעירי הצאן.

"כל הגולה כולה כמדורת אש". האש הגדולה של 'פרויקט חונכות המרכזי' מאירה את הדרום כולו באש של התלהבות ועשיה למען דור העתיד, את הביטוי לכך ניתן היה לראות במעמד הגדול שהתקיים בשדרות עבור תלמידי הסניפים באשקלון ושדרות.

במתק שפתיים ובשפה ערבה נאמו (במקום ראש הישיבה הרה"ג הרב דוד פנדל שליט"א אשר נבצר ממנו להגיע) הרב יצחק סופר שליט"א, הרב משה שחור שליט"א, והרב שילה טובי שליט"א שדיברו על מעלת יום מתן תורה ועל החשיבות הגדולה של חונך הנותן עוז ותעצומות לנער בתחילת פריחתו ומסייע בעדו לצמוח אילן רב פארים.

בכבוד גדול התקבל ראש עיריית שדרות מר אלון דוידי אשר כידיד אמת של הארגון הגיע להביע את הערכתו והוקרתו לפעילות הארגון ולעומדים בראשו,  והביע את שמחתו לסייע לארגון זה שמסייע לילדים רבים בעיר  ובונה את דור העתיד

כמו כן גם כיבד בהשתתפותו ר' אבי דרעי שלוחא דרבנן ומנהל קופת חולים מאוחדת בנתיבות  אשר ידיו רב לו בכל הקשור לכלל ובפרט לרומם קרנה של תורה בכל הקשור בסיוע לפרויקט חונכות המרכזי  אשר ידו תמיד מושטת לעזרה להרבות חיילים לתורה.

כאמור התלמידים זכו לשעה של קורת רוח, התעלות והתרוממות, שמחה והתרגשות, וכאשר פניהם קורנות מאושר ועושר אמרו כאיש אחד בלב אחד "נעשה ונשמע, אשרינו שזכינו לחסות בצל ארגון 'פרויקט חונכות המרכזי' והעומד בראשו הרב אריאל יפלח שעיניו וליבו נתונים תמיד על טובתנו הנאתינו והצלחתנו".

צילום: ח.ו.

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.