סוללה לאופניים חשמליות בדרום ככה קונים היום חכם

רכשת אופנים חשמליות? מצוין, מהרגע הזה הפכת באופן רשמי לחלק מהעולם המודרני, האיכותי והנקי יותר. עם זאת, כל מי שרכש או שמתכוון לרכוש אופנים חשמליים, חייב לדעת גם איך להתנהל עם הסוללה, מה לעשות ואיך לרכוש סוללה. הרכישה של סוללה לאופניים חשמליות צריכה להתנהל באופן כזה שבעלי האופניים יפיקו ממנה את מרב התועלת, בעלויות הנמוכות ביותר. מה התפקיד של סוללה לאופנים חשמליים? מתי ואיך צריך וכדאי לקנות סוללה חדשה עבור האופניים שלכם? איך בעצם בוחרים את הסוללה ומה לשב לדעת כשקונים אחת כזאת? כל התשובות בהמשך המאמר.

מה התפקיד של סוללה לאופניים חשמליות ואיך מפיקים ממנה את המיטב

התפקיד של הסוללה לאופניים החשמליים זהה לתפקיד של מכל הדלק בכלי הרכב המונע באמצעות דלק. ואולם בניגוד למילוי המכל בכל פעם שהוא מתרוקן, את הסוללה צריך לטעון, באמצעות זרם חשמלי ומטען מיוחד.

  • מטען מתאים: חשוב שלסוללה יהיה מטען מתאים על מנת למנוע פגיעה בה, ואיתה גם פגיעה באיכות השימוש באופניים.
  • סוללה מתאימה: חשוב שהסוללה תתאים מכל הבחינות לאופניים, אחרת היא עלולה להשפיע לרעה על התפקוד שלהם.
  • סוללה חלופית: רבים מבעלי האופנים החשמליים, נוהגים לאחרונה להחזיק יותר מאשר סוללה לאופניים חשמליות אחת. בדרך כלל נהוג להחזיק סוללה טעונה וכן מטען, בכל מקום שאליו מגיעים באופן קבוע באמצעות האופניים. עם המקומות הללו ניתן למנות את המשרד או מקום העבודה, וכן את הבית של הילדים או הנכדים. באופן הזה ניתן להחליף סוללה במהירות במקרה הצורך, ונשאר די זמן גם להטעין את הסוללה ביעילות

מתי ואיך קונים סוללות לאופנים חשמליות

כל בעלים של אופנים חשמליות יודע שבמוקדם או במאוחר מגיע הרגע לרכוש סוללה לאופניים חשמליות. בשורות להלן הצביע על הדברים החשובים שיש לדעת לפני שקונים סוללה כזאת:

  • סוג הסוללה: מומלץ לקנות סוללות של חברות מוכרות, ולא של חברות אלמוניות או סוללות שלא מגיעות עם ציון החברה היצרנית. אחרת, הרוכשים עלולים לגלות מאוחר מדי שהסוללה חסרת תועלת, או שהיא פשוט הפסיקה לתפקד אחרי מספר קטן של מחזורי טעינה.
  • אחריות: חשוב לבדוק את אורך תקופת האחריות של היצרן, איפה אפשר לממש את האחריות הזאת ומה המהות שלה: האם במקרה הצורך מקבלים סוללה חלופית? האם הסוללה רק נשלחת לתיקון? כל דבר כזה הוא קריטי.
  • נפח הסוללה: חשוב שהנפח של הסוללה יהיה גדול. ככל שהרכיבות באופניים החשמליים הן ארוכות ותכופות יותר, כך חשוב להקפיד על סוללה שתספק מספיק כוח לנסיעות ארוכות כאלה.
  • מחיר: המחיר הוא בהחלט גורם משמעותי, שראוי להתחשב בו כשקונים סוללה לאופנים חשמליים.

אם יש לך עניין לרכוש סוללה עבור האופניים החשמליות שלך, זה המקום הנכון עבורך. כדאי ליצור קשר בהקדם ואנו נסייע לך לבחור ולהתאים את הסוללה לצרכים ולהעדפות שלך.

צילום: pixabay

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.