שמחה פורצת גבולות ב'פרויקט חונכות המרכזי'

אין מילים בעולם שיוכלו לתאר את השמחה והאווירה המחשמלת שהייתה במסיבת חנוכה של 'פרויקט חונכות המרכזי'.

מאות התלמידים מכל הסניפים הפזורים בערי הדרום, התכנסו בליל ראשון של חנוכה באולם שע"י בית בוכריס, כשאת פניהם מקבל במאור פנים האיש על העדה, יו"ר הארגון הרב אריאל יפלח שליט"א שהנחה את המעמד בטוב טעם ודעת.

השמחה במסיבה הרקיעה שחקים וקול מצהלות נערים עם צלילי התזמורת נשמעו למרחקים. חידון חנוכה מושקע סחף את התלמידים שענו בבקיאות נפלאה וזכו בפרסים יקרי ערך – שלוש זוגות אופניים, קורקינטים, רחפנים ועוד. אומני הבינלאומי האחים קריכלי ריתקו את התלמידים בהצגת ענק של גמישות הגוף.

שיחות מלהיבות ומרתקות שמעו התלמידים מאת הרב משה בויאר שליט"א שדיבר על החשיבות של לימוד בשעות הפנאי. בהתרגשות עצומה התקבלו רב הקהילה הרה"ג דנון דנין שליט"א שעורר את הלבבות בדברים חוצבים להבות אש בעניין מסירות נפשם של החשמונאים, ורב הקהילה הרה"ג שמואל מונטג שליט"א שביאר מה המוסר השכל הנלמד מנס החנוכה ושיבח את הילדים ואת המפעל הכביר. כמו"כ ר' אבי דרעי העומד לימין הארגון תמידין כסדרן נאם במתק שפתיים בשבח התלמידים ולא חסך בדברי הערכה ליו"ר הארגון הרב יפלח על עמידתו האיתנה להצלחתו של כל תלמיד ותלמיד.

עם סיום האירוע יצאו התלמידים בהרגשה מרוממת ונפלאה, עמוסים וגדושים בחוויות, כשבידיהם שקיות ממתקים מיוחדות וסופגניות, ושלל פרסים יקרי ערך, והעיקר – עם הרבה חשק להמשיך ולהתמיד ביודעם כי ארגון 'פרויקט חונכות המרכזי' דואג להם להצלחה בלימודים ושמחה בחיים לכל אורך הדרך.

צילום: חיים. ו

1 תגובה
  1. משה אומר

    הרב אריאל יפלח עושה עבודת קודש עם ילדי הדרום

הוסף תגובה

כתובת האימייל שלך לא תפורסם.