נתיבות: רגע לפני התעודות בית הספר נסגר

חולים בקורונה התגלו בבית הספר נועם אמית בנתיבות. בהודעה שנשלחה להורים מהנהלת בית הספר נכתב: לפני שעה קלה נתבשרנו על מספר מקרי קורונה מאומתים מקהילת בית ספרנו. על פי הנחיית שר החינוך ובעצה אחת בין משרד החינוך ועיריית נתיבות, הוחלט על

אופקים: חדשות העיר בקצרה

עדכון גן סיתוונית: בסיום הבדיקות הובהר כי כל ילדי גן 'סיתוונית' נמצאו שליליים לקורונה. בימים אלו עובר המקום חיטוי וביום ראשון 5.7 יחזור הגן לפעילות קיץ. חשד!! עדכון נוסף: התגלה חשש בסבירות גבוהה לחולה קורונה בגני הילדים - 'אדיר'

מה מבקש ראש עיריית באר שבע מהתושבים

הודעה חשובה! תושבים יקרים, מבקש את תשומת לבכם, לצפות ולהאזין בקשב רב לפניה האישית, בסרטון המצורף. עד היום נמנענו מלקנוס (בשל המצב הכלכלי הקשה) והאמנו שבהסברה נכונה, בלקיחת אחריות אישית ובמשמעת עצמית, נוכל להתמודד עם הקורונה. לצערי,

נהג ללא ביטוח ונפגע בתאונה זכה לפיצוי של מיליון ו-150 אלף ₪

אופנוען בן 36 תושב אשקלון שנהג ללא ביטוח ונפגע בתאונה באזור התעשייה הדרומי בעיר, יזכה לפיצוי של מיליון ו-150 אלף ₪ למרות שנהג ללא ביטוח. כך עולה מהסכם פשרה עם חברת הביטוח שירביט בעקבות תביעה שהגיש נגדה ונגד הנהג הפוגע, באמצעות עו"ד דניאל

קק"ל מתחילה בפיילוט חדש לניהול משותף של יערות הדרום עם הרשויות בנגב

קרן קימת לישראל מרחב דרום יזמה מודל חדש במסגרתו יוקמו מינהלות משותפות לשמירה על היערות והפארקים בנגב. הראשונה לחתום על ההסכם החדש עם קק"ל היא עיריית ערד שתקים מינהלת משותפת לשמירה על פארק ערד. במסגרת מנהלות הפארקים המשותפות קק"ל תפעל עם

בדרך להגבלות? כמה מאומתים בקורונה בימים האחרונים בדרום

621 חולים חדשים בקורונה התווספו ביממה האחרונה בכל הארץ, ירידה במספר המונשמים והחולים במצב קשה. במשרד הבריאות ידונו על הגבלות חדשות שיוטלו על הציבור. מספר הנדבקים בקורונה היומי ממשיך לעלות, אך מספר החולים המונשמים והחולים במצב קשה נמצא

אשקלון: מוקד נוסף לרישום לקייטנות

נפתח מוקד רישום נוסף לקייטנות הקיץ:בשל הביקוש הרב, נפתח מוקד רישום נוסף במרכז קהילתי ׳נווה דקלים׳ (יהדות ספרד 13) לתשלום בכרטיסי אשראי בלבד.המוקד יהיה פתוח היום (שישי) עד השעה 12:00. מזכירים לכם כי הרישום יימשך עד ליום ראשון הקרוב, 28.06

אופקים: הרצל עובר לכחול לבן, הנפקת 'תו תושב' תחל ב-1 ליולי

מדובר חנייה בכחול לבן לאורך רחוב הרצל ובסמוך לחנויות ולמרכז המסחרי. שעת החנייה הראשונה – ללא תשלום ואחריה יעמוד תעריף החנייה על 3.10 ש"ח לתושבי אופקים. דיירים המתגוררים בסמוך יזכו לפטור מתשלום החנייה. הנפקת 'תו תושב' תחל ב-1 ליולי

מסתמן: מכה לעסקים באשדוד בעקבות ההגבלה הצפויה

ועדת השרים להגדרת ״אזור מוגבל״ החליטה להאריך את ההכרזה על שכונה 2 בערערה כ״אזור מוגבל״ עד ליום 1.7.2020 בשעה 8:00 בבוקר. ההכרזה תיכנס לתוקפה מחר (ו׳) בשעה 8:00 בבוקר. בעקבות גל התחלואה הענק שהתפתח בעיר אשדוד החליטו במשרד הבריאות להכריז