אשקלון: לא יהיו הפרות בידוד בהרלינגטון
ראש העיר, תומר גלאם, בהתייחסות לנושא הפרות הבידוד במלון הרלינגטון:"לא נרשה בשום פנים ואופן מציאות שבה חולי קורונה השוהים במלון הרלינגטון באשקלון יגרמו להפצת הנגיף. בעקבות דיווח על הפרות בידוד מצד חולי הקורונה ובני משפחותיהם המבקרים במקום,!-->…