קורונה: מסעדה נסגרה במרינה של אשקלון
המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף קורונה בישראל:
במסגרת אכיפה ממוקדת בעיר אשקלון,סגרה המשטרה בצו סגירה מנהלי מסעדה במרינה אשקלון בעקבות אירוע הפרת צו בריאות העם ותקנות שעת חירוםמשטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה לבלימת התפשטות נגיף!-->!-->!-->…