קורונה: מסעדה נסגרה במרינה של אשקלון

המאבק הלאומי לבלימת התפשטות נגיף קורונה בישראל: במסגרת אכיפה ממוקדת בעיר אשקלון,סגרה המשטרה בצו סגירה מנהלי מסעדה במרינה אשקלון בעקבות אירוע הפרת צו בריאות העם ותקנות שעת חירוםמשטרת ישראל ממשיכה כל העת במאבקה לבלימת התפשטות נגיף

החלה שחיטת העוף והבקר של בד"ץ 'יחוה דעת'

לאחר חודשים רבים של המתנה וציפייה דרוכה, שמחה וסיפוק רב נרשמו בימים אלו אצל ציבור בני התורה, הנוהגים והולכים לאורו ומשנתו של רשכבה"ג מרן רבינו עובדיה יוסף זצוקללה"ה, עת החלה אספקת מוצרי העוף והבקר של שחיטת בד"ץ 'יחוה דעת'. בד"ץ 'יחוה

סטודנטית חרדית לקולנוע כותבת – טור אישי לא נגענו

כשאת סטודנטית ,חרדית ,מתחילה ללימודי קולנוע יהודי. המקצוע שמוקצה מחוץ למחנה , יש יאמרו ההשכלה של ימינו . שיקציע , מוצאת עצמי מתקנת בזהירות האסוציאציות מוטעות , מחפשת מילים יפות לתאר את שמו שעדיף שלא להזכיר בקול .

עדכוני קורונה: היכן הסתובבו חולים באשדוד

מנכ"ל משרד הבריאות החדש, פרופ' חזי לוי, אמר היום בתדרוך בנושא מצב התחלואה בקורונה: "אנחנו מבחינים בהתפשטות קהילתית. רק בסוף השבוע האחרון אובחנו כ-1,700 נדבקים מאומתים, חולים רבים הם צעירים". עם זאת, הוא ציין כי "למרות המספרים – אני לא

חולים הסתובבו בויקטורי ובקסטרו – כנסו ותראו מתי

מנכ"ל משרד הבריאות החדש, פרופ' חזי לוי, אמר היום בתדרוך בנושא מצב התחלואה בקורונה: "אנחנו מבחינים בהתפשטות קהילתית. רק בסוף השבוע האחרון אובחנו כ-1,700 נדבקים מאומתים, חולים רבים הם צעירים". עם זאת, הוא ציין כי "למרות המספרים - אני לא

גל שני? בעיריית אשקלון חוששים "הרבה תלוי בהתנהלות התושבים"

ראש העיר, תומר גלאם, לתושבים: "אפשר למנוע את הגל השני; הרבה תלוי בהתנהלות התושבים" בישיבה דחופה שקיים בנושא הנחה להגביר את האכיפה העירונית; "הדרך היחידה למנוע התפרצות נוספת של הנגיף היא בשמירה על הנחיות משרד הבריאות", אמר הבוקר

אשדוד: חשש להתפרצות נוספת בגני ילדים עוד 12 גנים לא יפתחו מחר

אחרי סגירת 7 גנים אתמול בעקבות חשש מהתפרצות קורונה, עוד 12 גנים נסגרים כעת באשדוד בעקבות חשיפה לחולת קורונה מאומתת.  בהודעה שיצאה מעיריית אשדוד הערב הערב נכתב: התבשרנו שספקית שירות חיצוני שעבדה במספר גני ילדים  אומתה  כחיובית

סקר אור ירוק באזור הדרום: הציבור חושש מתאונות הדרכים יותר מהקורונה

סקר אור ירוק באזור הדרום: הציבור חושש מתאונות הדרכים יותר מהקורונה. רוב הנשאלים בעד החזרת הרכבת לפעילות ארז קיטה מנכ"ל עמותת אור ירוק: "ככל שהמדינה תקדם את התחבורה הציבורית נוכל להפחית את עומסי התנועה, לצמצם את הנזקים מזיהום האוויר

הקמפיין יצא לדרך "לא מורידים את העין מהילד"

שנת הלימודים מגיעה לסיומה ותלמידי בתי הספר כבר נרגשים לצאת לחופשת הקיץ. הילדים אומנם נרגשים אך ההורים קצת מודאגים, ולא בגלל הקורונה. חופשת הקיץ מזמנת אתגרים לא פשוטים ובהם השמירה על בריאות וביטחון הילדים, בעיקר ילדי גנים ובתי הספר

גרים באשקלון? כדאי שתתכוננו! הסדרי תנועה חדשים יבוצעו בצומת בגין – אקסודוס- אנה פרנק

מהפכת התחבורה נמשכת: הסדרי תנועה חדשים יבוצעו בצומת שדרות בגין-אקסודוס-אנה פרנק, בין היתר, יתווסף בקטע זה נתיב נסיעה נוסף בשדרות מנחם בגין ביום שני הקרוב, 22.06.20, תחל העירייה בהסדרת צומת שדרות בגין-אקסודוס-אנה פרנק, אחד הצמתים