עובדים גם דרך המחיצות – רה"מ נועד עם ראש העיר
ראש העיר אשקלון, תומר גלאם, נועד השבוע עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לדון במספר נושאים הרלוונטיים לקידום העיר אשקלון.
ראש הממשלה אמר בפגישה כי הוא מאוד שמח לפגוש את ראש העיר בלשכתו, וכי אשקלון יקרה לו. "אנו עובדים יחד בשיתוף פעולה!-->!-->!-->!-->!-->…