עדכון חולים בנתיבות ומה מבקשת העירייה מהתושבים
אחרי העליה באחוז החולים באוכלוסיה הארצית ו214 חולים חדשים רק ביממה האחרונה, גם בדרום נרשמת עליה מדאיגה בעיקר בשדרות אשדוד ובאר שבע.
בנתיבות יש 7 חולים מאומתים ואצל תושבי העיר מתחילם לחשוש מהתפרצות והטלת סגר על העיר במקרה קיצוני, אומר!-->!-->!-->…