רבה של אשדוד "מידה כנגד מידה לא בטלה"
הרב הראשי לאשדוד וקרית מלאכי הגה"צ רבי חיים פינטו נשא
דברי חיזוק והתעוררות ב"חשיבות וקדושת בית הכנסת" עם פתיחת בתי הכנסת
ובתי המדרש
מורי ורבותי קהל קדוש ונכבד! פתח הרב בדבריו, בגמרא (סוטה ט) רבי סימון בשם רבי שמעון בר אבא אמר, כל!-->!-->!-->…