קול הפרשה – פרשת שלח לך

מאת הרב שמעון לוגסי שליט"א פרשתינו עוסקת בשליחת המרגלים, שהלכו לראות את ארץ ישראל, ולאחר מכן שבו למדבר, והביאו את דיבת הארץ רעה. תורתינו מספרת, כי בעקבות מעשה המרגלים נגזר על עם ישראל עונש גדול, שישארו במדבר במשך ארבעים שנה, וכל הדור

תושבי ברנע מעגל חדש בדרך

מעגל תנועה חדש יוקם בצומת הרחובות 'רחבעם זאבי' ו'שדרות ירושלים' מעבר למענה התחבורתי המקיף שיינתן במקום, המעגל החדש נועד לפתור את בעיית ההצפות בימי החורף הגשומים; ראש העיר, תומר גלאם: "הנחיתי את הגורמים המקצועיים להתחיל עם העבודות, במהלך

בנתיבות דואגים גם לאזרחים הותיקים

אל תשליכני לעת זקנה: יום מודעות למאבק בהזנחה ואלימות כלפי אזרחים ותיקים בנתיבות במסגרת יום המודעות למאבק באלימות והזנחת אזרחים ותיקים שקיימה הרשות העירונית לביטחון קהילתי קיימה השבוע בשת"פ עיריית נתיבות, הרווחה, השיטור העירוני, מוקד

דואט האמונה: "בעזרת ה"

יניב בן משיח ומאור אדרי, שניהם זמרים מצליחים, שניהם עסוקים מאוד במופעים ובאירועים אבל בעוד שבוע בדיוק, יום חמישי 27.6 יפגשו שניהם למופע משותף על בימת 360 בהאנגר 11 ת"א עם מיטב השירים מכל הזמנים.בחודשים האחרונים נפגשו יניב בן משיח

צו ארנונה לעסקים באשקלון בשנת 2020

הארנונה למגורים לא תעלה מעבר לשיעור שקבע משרד הפנים לכלל הרשויות בארץ; ראש העיר, תומר גלאם: "היה לי חשוב שתושבי אשקלון לא יפגעו מהאתגרים הכספיים שאנו מתמודדים עמם. נמשיך לפעול למען איכות חייהם" צו הארנונה לשנת 2020, שיוגש לאישור מועצת

מחזקים את התעשייה באשקלון

"אולימפיה תעשיות מתכת מתקדמות" תרחיב את פעילותה בהשקעה של למעלה מ-12 מיליוני ש"ח ובסיוע של 2,450,000 ש"ח ממשרד הכלכלה התכנית צפויה להביא לגידול במחזור המכירות של החברה בהיקף של 4,253,000 ש"ח ולקליטת עובדים. שר הכלכלה והתעשייה,

מפעל נוסף חדש יוקם בנתיבות

מפעל חדש יוקם באזור התעשייה המשותף נ.ע.מ - "אינופק תעשיות", בהשקעה של כ-19 מיליוני ש"ח ובסיוע של כ-4 ש"ח ממשרד הכלכלה מחזור המכירות הצפוי בחברה הינו 22,400,000 מיליוני ש"ח והיא צפויה לקלוט 50 עובדים חדשים שר הכלכלה והתעשייה, אלי

ראש העיר למטה הדיור הלאומי:"הכניסו את אשקלון לרשימת הרשויות בסיכון"

הרשות הלאומית הממשלתית להתחדשות עירונית יצאה בקול קורא לרשויות המקומיות להכנת תכנית מתאר להתחדשות עירונית; בתנאי הסף, אשקלון אינה נכללת ברשימת הערים בסיכון; ראש העיר, תומר גלאם במכתב חריף לראש מטה הדיור הלאומי: "היעלה על הדעת שרשויות בצפון