אשקלון זכתה שוב ב-5 כוכבי יופי
19 שנה ברציפות: אשקלון זכתה בחמישה כוכבי יופי, נציגי המועצה לישראל יפה העניקו לראש העיר את התעודה בטקס שנערך בחווה החקלאית.
בשבוע שעבר הגיעו לאשקלון ארבעת שופטי המועצה לישראל יפה במטרה לדרג את
העיר בתחרות כוכבי יופי מטעם המועצה!-->!-->!-->…