אחדות בבתי הכנסת בשדרות
ראש עיריית שדרות, אלון דוידי, השתתף השבוע במפגש המסורתי להרמת כוסית לכבוד חג הפסח עם רבני וגבאי בתי הכנסת בעיר, בהובלת חבר המועצה והממונה על זהות יהודית, הרב הרצל שאובי. המפגש שמתקיים מידי שנה מביא לידי ביטוי את האחדות בין בתי הכנסת,!-->…