בקצב מסחרר: עוד גן נסגר באשקלון

הבוקר (שני) נתגלה כי איש צוות בגן ׳מנחם מנדל׳ באשקלון אובחן כחיובי לנגיף הקורונה. בהתאם להנחיות, הגן ייסגר החל משעה זו והילדים, כמו גם הצוות החינוכי, ייכנסו לבידוד ויעברו בדיקת קורונה. הודעה נמסרה להורי הגן. נוסיף כי בהתאם למדיניות

צופיה הליכות ביתה: הרבנית הצדקנית מרת עישה עליזה כהן ע"ה *גלריה

צופיה הליכות ביתה: הרבנית הצדקנית מרת עישה עליזה כהן ע"ה אֵם המוסדות והישיבה "תהילה לדוד" ו"תורה אור" בצער רב התקבלה הידיעה המעציבה על הסתלקותה של הרבנית הצדקנית, צופיה הליכות ביתה, לתורה ולחסד, אשר שפכה צקון לחשה בתפילותיה, אשת חיל

אשקלון: רכב שטח שהטריד ברעש לא סביר הושבת – לכתבה המלאה

משטרת ישראל עצרה הלילה נהג רכב שטח שהשתולל וגרם לרעש רב בשכונות הצפוניות של עיר אשקלון.ברשות הנהג נתפסו חומרים אסורים לשימוש עצמי.במהלך פעילות יזומה של שוטרי משטרת אשקלון בשכונות הצפוניות בעיר נגד רוכבי טרקטורונים ורכבי שטח הגורמים לרעש רב

המורות מנצח ישראל יצאו שליליות, גננת בגן שלום אובחנה חיובית

בביה"ס נצח ישראל לבנות נשמו לרווחה שהגיעו תוצאות הבדיקות של המורות כשליליות. אך בגן אחר באשקלון גננת אובחנה חיובית. אמש (מוצאי שבת) נתגלה כי גננת שעבדה בגן ׳שלום׳ בנים באשקלון אובחנה כחיובית לנגיף הקורונה. בהתאם להנחיות, הגן ייסגר

בניית שכונת "לול" בקיבוץ חצרים צפויה להסתיים עד סוף השנה

לאחר מסירת שכונת "מולדת" ותחילת אכלוסה, בחר קיבוץ חצרים בחברת "ישראמרין" להקים גם את שכונת ההרחבה "לול" הכוללת 10 בתים. הבנייה צפויה להסתיים עד סוף השנה שכונת "לול", שכונת הרחבה בקיבוץ חצרים במועצה האזורית בני שמעון, נמצאת בימים אלה

קורונה: יותר מ10% מהחולים הפעילים בארץ מהערים הגדולות בדרום

4 נפטרו היום, וקרוב ל-1500 חלו בקורונה בסוף השבוע בארץ. מנתוני המטה לביטחון לאומי (מל"ל) עולה כי בישראל יש 10,929 חולי קורונה מאומתים, מהם מאושפזים 84 במצב קשה. מספר המונשמים עומד על 32. היום תתכנס הוועדה המיוחדת בכנסת לדון בהגבלות על

אשקלון: תלמידה חיובית לקורונה בבית ספר מדעים

לפני זמן קצר נתגלתה תלמידה מבית הספר ׳מדעים׳ באשקלון כחיובית לנגיף הקורונה. בהתאם לחקירה האפידמיולוגית שנערכה, ובעצה אחת עם משרד החינוך, משרד הבריאות ועיריית אשקלון יישלחו לבידוד הצוות החינוכי והתלמידים של כיתות ב׳ בבית הספר עד לתאריך

966 חולים חדשים אמש, מי המובילה בדרום והיכן הסתובבו חולים מאומתים

נכון לאמש בחצות 966 נדבקים נוספים בקורונה ביממה שחלפה, 65 חולים במצב קשה. מס' החולים בערי הדרום הגדולות נכון 02/07/2020 בשעה 11:00 בבוקר בשדרות יש 36 חולים פעילים מתוכם 4 שאותרו ב-3 ימים האחרונים. באשקלון יש 51 חולים פעילים מתוכם

מי ראש הרשות בדרום שנכנס לבידוד

ראש עיריית אופקים איציק דנינו נחשף לחולה מאומת ונכנס לבידוד יחד עם עוד שני עובדים הקרובים אליו בלשכה. לפני שעה קלה פנה ראש העיר לתושבים בפייסבוק ועדכן: בפגישת עבודה שקיימתי בשבוע שעבר נחשפתי, יחד עם שני עובדי רשות נוספים, לחולה מאומת