בקצב מסחרר: עוד גן נסגר באשקלון
הבוקר (שני) נתגלה כי איש צוות בגן ׳מנחם מנדל׳ באשקלון אובחן כחיובי לנגיף הקורונה.
בהתאם להנחיות, הגן ייסגר החל משעה זו והילדים, כמו גם הצוות החינוכי, ייכנסו לבידוד ויעברו בדיקת קורונה. הודעה נמסרה להורי הגן.
נוסיף כי בהתאם למדיניות!-->!-->!-->!-->!-->…