בשדרות חושבים שירות – מוקד שירות ותשלומים חדש
המוקד הטלפוני של מחלקת הגביה בשדרות משנה פנים ועובר לעבוד תחת העירייה. מדובר בשירות חדשני וייחודי שיחסוך זמן וייעל את התהליך של התושבים מול הרשות. ראש העיר, אלון דוידי: "שיפור השירות לתושב תמיד בראש מעייניי. נמשיך לשדרג את התחום ולחשוב כל!-->…